lördag 8 januari 2011

Klagomål på bloggen

Jag talade med Alfredo också känd som snabbisen och han klagade på att jag inte var aktiv med att skriva i min blogg. Jag lovade dyrt och heligt att vara mer aktiv, men jag vet ju inte vad jag ska skriva om. Mitt liv är ju så tråkig och det händer inte mer än vardagshändelser som att handla, träffa vänner, städa, titta på tv, laga mat och allt annat som alla andra gör. Jag kan inte påstå att detta är något som någon skulle vilja läsa på en blogg. Jag är ju inte känd som Kissie, Paow, Foki, Dessie, Blondinbella och alla andra fantasifulla tjejer som har kul jämt och som sedan kan skriva om det. Ingen bjuder in mig för att sjunga, ingen bjuder mig på solsemester och själv är jag inte intresserad av att plastikoperera mig själv, bara för att kunna skriva om det i bloggen.

Åhhh! Jag får väl försöka komma på något att skriva om. Vi får se vad det kommer att handla om. snabbisen tyckte att jag kunde skriva om precis allt jag kunde tänka på, vädret, statsministern, politiken i Örebro, ja hur trist det kan vara att diska hahaha. Lovar snabbisen, jag lovar det kommer nog lite trams från mig också ska du se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar