lördag 8 januari 2011

Lagom ledig

Nytt år och vardagen har infunnit sig. Tiden bara springer förbi en!

Vi firade jul här hemma och dagarna före sprang jag på stan för att hinna köpa alla julklappar. Trodde att det skulle vara mycket folk på stan men till min frvåning var det väldigt lite folk ute... Verkade som alla satt i bilarna eftersom trafiken var hemsk!

Lyckades inhandla det mesta och hoppas att alla blev nöjd. Hittade den utimata julklappen till Erik, väldigt svårt att köpa nått till honom eftersom han köper det han vill ha... Iallafall har han sagt många gånger att han skulle vilja köra en riktig sportbil på en bana. Hittade ett företag som sålde körtid i supersportbilar, man fick välja mellan Ferrari eller Lamborghini

Erik blev riktigt glad så i vår eller sommar åker vill till Sundvall en helg för att han ska få leka lite Hade tänkt skriva i rimmet att IKEA inte skulle bli ett stopp men jag ångrade mig. Massa pengar har man gjort sig av med men jag ska inte klaga. Såg att snabbisen skrev om värdsekonomin, och då inser man vilken liten skit man är i det stora hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar